Author: Sirina Black
Rating:k-18
Warnings: tarkasti kuvailtua seksiä, joten ei sovellu alaikäisille
Genre: slash (miesten välinen seksi), juoneton kertomus


Tämä on originaaliteksti eikä liity mitenkään Pottereihin niinkuin suurin osa muista kirjoituksistani. Tekstissä ei ole nimiä, mutta kyseessä on kaksi oikeata ihmistä, molemmat miehiä. Olen julkaissut tämän myös toisessa paikassa, jossa nimet on mainittu, mutta ei siitä sen enempää!



Takahuoneessa!


       Istuudun pehmeälle nojatuolille ja nostan nautinnollisesti kylmän virvokepullon huulilleni, pyyhkien toisella kädellä hikeä pois otsaltani. Huomaan sinun katselevan minua, tällä kertaa eri tavalla kuin yleensä. Kohotan kulmiani kysyvästi. Avaat suusi sanoaksesi jotain, mutta et saa ääntäkään ulos. Olet hieman hämmentyneen näköinen. Hymyilen itsekseni. Annan katseeni levätä kasvoillasi. Liikahdat vaivaantuneesti, vilkaiset minua nopeasti ja pienellä käden liikkeellä osoitat, että haluat minun siirtyvän viereesi istumaan. Nousen omalta tuoliltani rauhallisesti ja astelen luoksesi. Siirryt hieman, että mahdun viereesi. Pidän katseeni koko ajan kasvoillasi, huomaan jokaisen eleen ja ilmeen. Ne kaikkein pienimmätkin, joita muut eivät huomaisi, olemmehan tunteneet jo muutaman vuoden. Lasken käteni reidellesi, hyväillen sinua. Säpsähdät kosketustani, mutta et käske minua lopettamaan. Annat käteni jatkaa matkaansa ylöspäin. Hengähdät kiivasti ohittaessani kriittisimmät kohtasi. Virnistän ilmeellesi. En ole saanut koskea sinuun viikkoihin, joten otan nyt kaiken vahingon takaisin, kiduttamalla sinua hitaudellani. Tiedän, että vihaat sellaista. Tiedän sinun haluavan nopeatempoisempaa, kiihkeämpää seksiä, mutta tänään minä haluan nauttia rauhallisesti. Painan huuleni sinun huulillesi ja avaat suusi päästäen kieleni sisään. Hengität kiivaasti, tunnen sydämesi lyönnit kättäni vasten, jonka olen nostanut rinnallesi. Voi kuinka olenkaan kaivannut tätä.


Availen paitasi nappeja, yksi kerrallaan, pitkittäen tilannetta. Huomaan sinun kärsimättömyytesi. Tahtoisit niin kovasti jo päästä toimimaan, mutta en anna sinulle vielä sitä iloa. Voi kunpa tietäisitkin mitä olen sinua varten suunnitellut pitkinä, yksinäisinä öinä, joina olen valvonut sinua ajatellen. Käteni laskeutuu kuin itsestään availemaan farkkujasi. Kaikista pyhistä lupauksistani huolimatta kiirehdin jo itsekin. Haluan nähdä sinut alastomana, haluan tuntea sinut kokonaan. Haluan päästä sisääsi. Nousemme seisomaan riisuaksemme vaatteemme pois päältä. Tunnen kuinka omat housuni alkaa puristaa minua liikaa. Ja sinäkin huomaat tukalan tilanteeni. Kiusoitellen lasket kätesi pullottavalle etumukselleni ja kehtaat vielä virnistää. Nyt on siis minun vuoroni joutua kidutettavaksi. Mutta minä nautin siitä. Kukaan toinen ei yhdellä kosketuksella, yhdellä katseella saa minua sulamaan niin kuin sinä teet. Katson sinua silmiin ja hymyilen. Vastaat hymyyni työntäessäsi minut istumaan. Housuni ovat tipahtaneet jo lattialle, panen sen sumeasti merkille. Polvistut eteeni ja henkäisen tajutessani mitä aiot tehdä. Et ole aikaisemmin suostunut siihen, enkä ole pannut sitä pahakseni. Jokin on muuttunut niistä ajoista. Tartut elimeeni, kierrät sormesi ympärilleni ja vedät muutaman kerran edestakaisin ennen kuin upotat jäykkänä seisovan elimeni kosteaan suuhusi. Vaikerran ääneen nautinnosta. Välillä pyörität kieltäsi terskani ympärillä, lipaisten esinahan reunaa. Huohotan raskaasti. Upotat jälleen elimeni suuhusi hyväillen samalla toisella kädelläsi kiveksiäni. Imet ja nuolet minua kiihtyvään tahtiin, tunnen olevani lähellä laukeamistani. En kuitenkaan tahdo tulla vielä, joten kiskon sinut rajusti ylös, suutelen sinua ja maistan oman makuni huuliltasi.


Kiskon housut pois päältäsi ja kärsimättömästi upotan miehuutesi suuhuni. Henkäiset yllättyneenä. Toisella kädellä pidän kiinni elimen juuresta, toisella hyväilen kiveksiäsi. Kieleni piirtelee kuvioita peniksesi pinnalle, nuolaisten välillä terskaa kiusoitellen. Liikutan pienesti päätäni, peniksesi liukuu kosteassa suussani. Tunnen kuinka väriset kiihottuneena, tiedän sinun kohta tulevan, joten lopetan. Mulkaiset minua muka-ärtyneenä, kasvojesi ilme kuitenkin kertoo, että tiedät jotain parempaa olevan luvassa. Nappaat muutaman tyynyn sekä viltin sohvalta, asettelet ne lattialle vuoteentapaiseksi ja laskeudut makaamaan vatsallesi, lantio ylhäällä. Jos jokin saa minut miltei laukeamaan ennen kuin olen edes aloittanut kanssasi rakastelun, se on sinun näkemisesi takapuoli odottaen pystyssä. Etsin katseellani jotain rasvantapaista, en edes ajattele työntyväni sinuun ilman jonkinlaista kosteutusta. Viimeinkin silmiini osuu käsirasvatuubi viereisellä pöydällä ja nappaan sen käsiini. Levitän rasvaa peräaukollesi ja omiin sormiini. Työnnän ensin yhden sormen sisääsi, tunnen sinun jännittyvän. Edellisestä kerrasta on sen verran aikaa. Vapaalla kädelläni hyväilen selkääsi, yritän saada sinua rentoutumaan. Rentoutat lihaksesi joten työnnän toisenkin sormen sisääsi. Voihkaiset nautinnosta liikuttaessani sormiani sisälläsi, pusket takapuoltasi niitä vastaan. Hitaasti vedän ne ulos ja sivelen oman elimeni rasvalla. Painaudun takapuoltasi vasten ja tunnen kuinka elimeni uppoaa tiukkuuteesi. Äännähdän tukahtuneesti. Annan sinun tottua tunteeseen hetken aikaa, rauhoitellen samalla itseäni. Olen niin kiihottunut, melkein räjähdyspisteessä, että pieninkin liikahdus saattaisi saada minut laukeamaan samantien. Tunnen kuinka lihaksesi rentoutuvat kokonaan, en ollutkaan huomannut kuinka jäykistynyt olit aikaisemmin. Vetäydyn kokonaan ulos ja ilokseni huomaan, että työnnät takapuoltasi minua vasten tiukemmin. Hymyilen itsekseni, ethän sinä edes voi nähdä kasvojani. Päästän sinut piinastasi ja työnnyn takaisin sisääsi rajulla liikkeellä. Siinä lensivät jälleen päätökset rauhallisesta, lempeästä rakastelusta romukoppaan. Saat minut menettämään itsehillintäni täydellisesti, jokaikinen kerta. Vikiset kiihkosta painautuessani loppuun saakka, samalla elintäsi hyväillen. Liikutan lantiotani, penikseni liukuu aukossasi. Iniset ja voihkit, osun juuri oikeaan kohtaan. Välillä pitkin, hitain ja toisessa hetkessä nopein, lyhyin vedoin työnnyn sisääsi. En ole hellä, olen jo astunut sen rajan ylitse. Työntelen itseäni edestakaisin ja vastaat työntöihin painamalla takamustasi vasten minua. Tunnen kuinka laukeat käteni elimesi ympärillä ja tiedän, etten itsekään kestä enää kauan. Työnnän vielä muutaman kerran itseäni syvemmälle sisääsi, aivan kuin haluaisin olla täysin yhtä kanssasi. Saavutan huippuni huutamalla kiihkosta, lasken spermani sisääsi. Tärisen kuin horkassa, huohotan raskaasti. Sinä makaat paikallasi, hiljaisena ja annat minun maata päälläsi sen aikaa että saan hengitykseni tasaantumaan. Irrottaudun sinusta vastentahtoisesti ja kierähdän makaamaan viereesi. Painan huuleni niskaasi vasten. Hetkeä myöhemmin olemme molemmat unessa.